<3

Hva gjør det vel om man har influensa, omgangssjuke og migrene på en gang når man har en sånn liten varm kropp til å holde seg med selskap og trøst?

2013-01-07 20.42.55-1

2013-01-06 23.51.17

2013-01-06 23.42.10

One thought on “<3

  1. Hei… Nå prøver jeg meg frem med et spørsmål til deg som ikke har noenting med de overnevnte bildene å gjøre:
    Jeg så nemlig en kommentar på ME-forumet hvor du linket til denne siden, så da spør jeg likegodt herfra:
    Du skrev at du har ung ufør..Kan jeg være så «frekk» og spørre om du har fått den på ME-diagnosen alene, eller om du har en annen alvorlig sykdom i tillegg??
    Beklager at jeg spør så likefremt, men det betyr virkelig mye for meg å vite om noen som evt har fått «ung ufør» på ME-diagnosen alene.
    Send meg gjerne en mail med svaret, hvis du ønsker det..
    På forhånd tusen takk..
    :-) Nadja

Legg igjen en kommentar

