Påskeferie

Idag tok jeg toget til Hamar, noe jeg skjelden gjør. Ikke fordi det er så altfor ille å besøke Hamar, men fordi å sette seg på et tog er noe av det verste jeg kan gjøre. Av en eller anen grunn blir jeg dårligere av halvannen time på toget enn jeg gjør av på to timer på konsert. Skal være her noen dager siden familien er på ferie og noen må jo passe katten.

*

Men da jeg endelig kom frem til Hamar havnet jeg foran et gammelt par i taxikø, og lurte på om de ville gå foran meg i køen? Det ville de gjerne, og som takk ga damen meg en brosjyre som «hennes kristne mann som også var lege hadde laget- ja de hørte ikke til noe spesiell menighet altså, men de ville gjerne at jeg skulle ha brosjyren». Jeg tok nå imot, tenkte at det ville sikkert gjøre dem enda gladere. Men altså. hvorfor er det slik at hver gang jeg er snill mot eldre menesker får jeg en kristen brosjyre som takk? Det er IKKE første gang! Merkelige saker!

*

Da jeg kom hjem slappet jeg av med A-ha på storskjerm og surround sound før jeg prøvde å legge meg, men var for sliten til å få sove, så ble bare dårlig og uggen isteden og har måttet stå opp igjen. MEN, det som møtte meg på sengen min var DETTE:


*

Snille mammaen min ville at jeg skulle ha litt påske også selv om jeg er alene, så jeg fikk stort stappfullt påskeegg :D :D

Så nå skal jeg se på Royal Variety på tv og høre på The Baseballskonsert på internett samtidig. Multitasking FTW! :D

*

Legg igjen en kommentar